Hur som helst. Vi börjar där vi slutade innan semestern. Här kommer ett par bilder från Kickis 30-årsfest. Det var så himla kul! Tyvärr blev det inga "perfekta" bilder hehe... Det är inte det lättaste när 5 pers ska titta in i samma kamera samtidigt (och typ 5 kameror fotograferar samtidigt). Menmen, några bilder blev det ju som ni ser :)

Och så en liten bild på vårt söta födelsedagsbarn :) Hon fick en sån där avancerad juicepress av oss flickor med respektive. Ja ni ser väl på bilden vad det är, själv är jag ju inte i köket så ofta så jag kan tyvärr inte förklara mer ingående än så :P Men glad blev hon iaf :)

1 kommentar:
Du är la för söööööt!!! Puss <3
Skicka en kommentar