

Eftersom det var ett All Inclusive-hotell var det ju alltid ganska långa köer till populära rätter i restaurangen. Det serverades buffé varje lunch och varje kväll, men den var ändå väldigt omväxlande och god. Och vare sig man beställde vin, vatten eller läsk, så snålade dom inte direkt :P En hel flaska av det man ville fick man varje kväll - och ville man sedan ha mer kunde man nog få det med. Vi brukade nöja oss med en flaska rött vin och en flaska vatten :P
För att man skulle slippa köerna i den allmänna restaurangen en kväll, kunde man boka "Romantic night" i restaurangen på bottenplan. Där fick man äta samma mat, men i en mer rofylld miljö. Så där passade vi på att äta på lördagen.
Vi slog även på stort och gick ner till strandbaren (som inte ingick i all inclusive) och köpte oss varsin drink innan middagen. Vilken vacker kväll det var!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar