onsdag 9 september 2009

Helgens shopping

I lördags gjorde vi en liten utflykt till Kristianstad. Jag skulle ju köpa min älskade lilla dator, och det slank visst med två andra kassar oxå :) Det är alltid kul att fynda, och det gjorde vi rejält.

Är någon nyfiken på innehållet i kassarna tro?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om någon är nyfiken?? Är himmeln blå?? Är godis gott?? Svar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

// Kicki

Anonym sa...

JA JAG!


Kate