torsdag 1 september 2011

1 september

Ja, nu är väl sommaren officiellt över då kan man väl säga. Precis som alla andra år så tycker jag att det känns ganska skönt ändå :) Jag älskar hösten och efter en ledig, härlig (om än regnig) sommar så är det mysigt med krispig höstluft och den där nystarten som alltid blir så här års. Man vet ju aldrig var livet är på väg. Förra hösten blev väl inte så värst lyckad på en del plan, men desto mer lyckosam på andra - hur denna hösten blir har jag ingen aning om, men spännande ska det bli i vilket fall!

Johan är uppe i Stockholm ikväll, så jag tänkte passa på att blogga ikapp lite grann. Hela sommaren har jag tagit bilder där jag har haft bloggen i åtanke, men sedan har det inte blivit att jag har gjort några inlägg om det. Eftersom jag tycker att det är så roligt att gå tillbaka i arkivet och ha bilder och minnen samlade där, kommer jag därför att fylla på med lite semesterinlägg här allt eftersom.

Först ut blir väl det som ligger närmast tillbaka i tiden, nämligen kräftskivan i lördags. Det är verkligen kaos här hemma för tillfället - det är grejer högt och lågt, och om det var trångt innan så är det ingenting mot vad det är nu. Men några vänner lyckades vi allt klämma in ;) Och det blev en riktigt trevlig kväll!

En dukar, en sover och en tittar på :) Ja, och en fotar ju också.
Vi hade för övrigt två gäster till, men eftersom vi bara hade 4 likadana underlägg var jag
självklart tvungen att fota medan dukningen fortfarande var symmetrisk ;)

Nya ljuslyktor

Huvudrätten

Efterrätten

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint!!!
Mmmm kräftor!! Efterrätten ser inte dum ut heller ;)

K