onsdag 24 augusti 2011

3 för 67

Nu har Madelene åkt hem igen efter ett par härliga dagar. Igår var vi ute hela dagen, först borta vid Kollevik där vi solade lite och sedan gick vi på stan.

Idag har det dock varit en riktig innedag. När jag vaknade imorse (och inatt med för all del, när lille M vaknade) så kände jag en enorm smärta i högerfoten, ungefär som en stukning och det blev inte bättre under dagen heller. Så jag har haltat runt här i lägenheten hela dagen och innan Madde åkte passade vi på att titta på Sex and the City 2, som inte hon hade sett innan. Tur i oturen att det regnade ute också så det blev ju en alldeles perfekt avslutning :)

Igår fyndade jag lite nya kläder till M på Cubus. Vi har fått så mycket fina kläder nu den senaste tiden och jag har nog knappt köpt kläder till honom på hela sommaren tror jag (ja, något enstaka plagg då hihi). Men nu var det superrea där inne och alla reaplagg kostade 29 kr.

Så jag köpte en grå pullover samt en kortärmad blå body i storlek 74. Han har 68/74/80 nu så dessa kommer han ju att kunna ha en bra bit in på höstkanten också. En mössa slank också med när jag stod vid kassan. Johan är ett riktigt Star Wars-fan och eftersom mössan kostade 9 kr kunde jag knappast låta bli ;)

Tänk så mycket fint man kan få för 67 kronor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fynd!! Fina kläder!!

K

Anonym sa...

Tack för senast! Det var så trevligt =) Kram Madde

Carro sa...

Kul med lite besök :) jag vet två som skulle bli jätteavis på mössan :)