fredag 26 augusti 2011

Mera shopping

Blus och armband från H&M


Igår hade jag en riktigt skitförmiddag (ja, betoningen ska ligga på första ordet kan jag meddela ;) Igår råkade det nämligen bli ett Kategori 103-blöjbyte. Åh fy vad äckligt. Jag ska inte avslöja några större detaljer mer än att duschen fick användas och bodyn fick kastas).

Och det tog då inte slut på eländet heller. När väl barnet var lyckligt sanerat och jag likaså lyckas jag halka på hallgolvet och slår givetvis i knä och vänsterfot (minns väl att högerfoten var paj i förrgår så helt plötsligt hade jag ont i båda fötterna). Lillplutten låg såklart i tryggt förvar på sin filt och tränade på att krypa så där var det ingen fara. Men ajajaj vad ont det gjorde (fast ojojoj vad det måste ha sett roligt ut, det verkade Gunnar tycka i alla fall för han kom genast fram och undrade varför jag väsnades, snyftade och skrattade på en och samma gång).

Till råga på allt råkade jag få vatten i min iPhone i måndags - så det här har varit en riktigt lyckosam vecka för min del om jag får säga det själv :) Därför tyckte jag faktiskt att jag var värd lite nytt ;) Jag köpte även en likadan body till M som jag köpte i förrgår. Denna gången i rött - jättefin!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Å fy f-n en sån dag! :(
men hahahah jag tror det såg jättekul ut när du halkade( jag vill minnas att du skrattade så du tjöt när jag berättade om mitt olyckliga fall mellan kök o hall på vått golv...)

Det är klart att du behövde trösta dig med shopping efter det.

Vad gäller blöjbytet; hur många ggr ulkade du ;) mmooaaaaahhaahaa

Tråkigt med iphonen :(


Snart ny vecka o nya tag!

K

AnnaViktoria sa...

Hahaha JA, det fallet ja!! Det är allt roligt, även om det gör ont. Och usch ja, ett antal ulkanden blev det, som tur var satt han i duschen och var lika glad ändå :)

Anonym sa...

Oj, oj båda fötterna nu. Vilken otur! Krya på dig.
Ha, ha du gjorde rätt i att köpa en knutblus, lite plåster på såren behöver du allt, jag är också sugen på en.

Hoppas din telefon går att laga.

Glöm inte att ta reda på receptet på delicatobollarn. Mmm... ska bli riktigt smarrit =)

Kram Madde

Carro sa...

Ha ha !!! Ja det måste ha sett jätteroligt ut :) hoppas du inte har allt för ont i fötterna ?
Ha ha !!! Ett under att du överlevde blöjbytet och klart du var värld en shoppingtur:)
Fina saker och gissa vem som har tittat på blusen i samma färg ??? ;)