onsdag 7 september 2011

Bildregn från dagen

Även idag tillbringade vi eftermiddagen borta i Stadsparken. Det är så vackert där och än vackrare blir det en härlig höstdag som denna :) Vilken lyx det är att få vara mammaledig och spendera all sin tid tillsammans med sitt lilla hjärta!


Vi tittade på svanarna.








Hösten har kommit till Lund




.






Då är det skönt med gosiga tossor.
Dessa köpte jag på Åhléns häromdagen, så söta!













Hittade förresten även till Lagerhaus igår ;)

Jag hade tänkt ta en fin bild på oss två, men med ett litet bustroll som aldrig kan sitta still mer än 1 sekund i taget nuförtiden så var det inte det lättaste ;)








































Goaste yrvädret i världen!

- Bloggat från min iPhone

4 kommentarer:

Nina sa...

jaha är det lund ni bor i:) fick för mig ni bodde vid havet av nån anledning, typ malmö. Men Lund är en fin stad den med!

Hur länge kommer du vara föräldraledig? Blir det att fortsätta på lärarutbildningen sen?
Håller med om att det är lyx att få vara mammaledig, älskar det!

Anonym sa...

ååå så fina bilder! Den nedersta bilden säger verkligen mer än 1000 ord :)

K

AnnaViktoria sa...

Nina: Det är ju inte speciellt långt till Malmö så helt fel ute var du inte :) Ett år till blir det nog, men jag kommer att läsa någon kvällskurs här och där tänkte jag. Får se hur jag gör med lärarutbildningen eller om jag knåpar ihop en egen kombination till ett helt annat yrke :) Ja, vårt land är fantastiskt som låter oss vara hemma så länge!

K: Tack!! :)

Carro sa...

Fina bilder :)