fredag 9 september 2011

7 månader

I tisdags blev ju Mylo hela sju månader och det firade vi visst helt oväntat med en liten present på den här månadsdagen också ;) Jag var nämligen inne i en leksaksaffär och tittade på olika rytminstrument eftersom jag hade tänkt att han skulle få något liknande lite längre fram.

När jag står och håller i en gul barbapappamaracas hör jag plötsligt världens asgarv från vagnen och där sitter han och skrattar så han kiknar åt den gula grejen som låter så tokigt. Ja, jag kunde ju inte annat än att köpa den. Det är tur att han inte kommer att bli bortskämd eller något ;) Men det var ju ändå hans månadsdag och han ville ju såååå gäääääärna haaaaa den (intalar jag mig) :P

Hade jag fått välja hade jag ju inte valt en gul, men nu är det ju inte min maracas heller :) Han har i alla fall jätteroligt tillsammans med sin nya polare.



Min tanke från början var egentligen att köpa små rytmägg eftersom dom är så himla smidiga och bra. Därför blev jag extra glad när jag kikade i Liberos poängshop nu på morgonen. Där fanns olika ägg för 400 poäng stycket så jag beställde 3 stycken, ett rosa, ett ljusblått och ett ljusgrönt. Toppen när man kan använda poängen till något man faktiskt tänkt köpa själv och nu slipper :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha så söt! Vilken bra 7-månaderspresent!

K

Carro sa...

Ha ha !!! Alltid roligt när presenter blir uppskattade :)
Han ser mycket nöjd ut :)

Kicki sa...

Herregud, vart tar tiden vägen? Söt liten kille...hoppas ni får till det fint i nya lägenheten...